ארבעה שירים לשבוע חדש // קציר ביכורי שבועות וסלסלה

כשנגן המוזיקה מחזיק הרבה מוזיקה אני נוטה פחות לחדש. יש כ"כ הרבה, מכל סוג שרק רוצים, עד שאני שוכח שהרבה זמן לא שמעתי משהו חדש. מה שנחמד בכל החווייה הזו, זו שפתאום אני נזכר כמה נחמד זה דברים חדשים פעם בכמה זמן. אז הנה, אפילו הופעתי לטובה בחלק מהזמן. שבוע מצויין, ומזל"ט לנדאל.

יש לי נטייה לחבב להקות שמורכבות מבנות, בעיקר, אני חושב, בגלל זיכרונות חזקים וחיוביים מאוד מאחת L7, אחת האדירות שיש. ולמרות ש-Those Darlins רגועים (רגועות?) הרבה יותר, יש משהו בגישה הזו בקול, ביד שנופלת על המיתרים, שמזכיר קצת ממה שעשה את L7 לענקיות. אלבום חדש, Screws get Loose שיצא די לא מזמן. שיר יפהפה:

עכשיו, Explosions in the Sky זה סיפור אחר לגמרי. אני מודה שלא הצלחתי/רציתי לעקוב אחריהם תמיד לאורך השנים, בעיקר בגלל שהם חטאו בכך שהקליטו את אחד האלבומים המדהימים של העשור האחרון בThe Earth is Not a Cold Dead Place . חטאו בגלל שאחרי אלבום כזה, הכל ישמע ככה ככה. אבל ענקי הפוסט-מהשזהלאיהיה חזרו השנה עם אלבום שעל פניו עושה רושם שמצדיק את ההמתנה. Take Care Take Care Take Care, הוא EITS, אבל אחרים. דינמיים (עד כמה שאפשר), ומרגשים כתמיד. עוד שיר יפהפה:

הלאה ל-The Teardrop Explodes, שלא הכרתי בכלל אבל השתלבו לי כמו חברים וותיקים. אין מצב לא לחייך מפתיחה כזו של שיר, לא אם יש לכם איזהשהוא כבוד למוזיקה שנוצרה בין השנים 1977-1983. יופי של דבר:

ועכשיו, למשהו קומפליטלי דיפרנט. ללא מילים. שיהיה שבוע מאתגר:

