לאבלוג // החלום עם ההוא שהרג אותי

 goo

//החלק של המוזיקה//

//החלק של הפתיח//

חלמתי חלום שבו את ואני ישבנו במכונית זה היה סיוט ואנחנו נסענו לאורכה של דרך שהייתה יכולה להיות יפה אילולא

הקטע האפל. המכונית שלפנינו עשתה משהו שהרגיז אותי או אולי אותך.

אף פעם לא ידעתי להבדיל.

בכל מקרה זה הוביל לעצירה מאובקת בצד הדרך ליד עץ אקציה מגורד וגדר עץ שנראיתה די לא שייכת כמו גדר בקר אמריקאית

שתי וערב של קרשים עייפים.

עצרתי מאחוריו.

זה היה בגלל שהייתי חייב, בגלל שחשתי כועס ואלים או אולי זה היה בגללך.

אף פעם לא ידעתי להבדיל.

בכל מקרה, גבר יצא מהמכונית הזו נוטה, רזה, ומאיים כמו סכין ארוכה או מאצ'טה

שהיא מין של סכין ארוך

אבל זה לא משנה. יצאתי גם.

אף פעם לא ידעתי להבדיל.

בכל מקרה, הוא דקר אותי. לא היו דיבורים

לא היה עימות . הוא אהב אותי כל כך שקט וחלק.

כמו בלט או כמו ללחוץ על הגז. פשוט עשה את זה ואני פשוט מתתי.

או כך אני חושב.

לא ראיתי גופה רק העלמות .

ואז הוא  נכנס אל המכונית (המכונית שלנו) ונסע משם. את לא הסתכלת לרגע

הצידה כמו שאת מסתכלת כשאת חושבת שאני נוהג צמוד מדי לנתיב

שלצידי או אם חשבת שאני נוסע לאט מדי.

שמרת את עינייך הרגועות מולך ושניכם נסעתם.

המכונית שלו נותרה מאחור וגם אני.

//החלק השני//

התעוררתי מהחלום הזה לא בוטח בך לעולם. אני מבין שזה לא איך שחלומות עובדים. אתה אמור לקום

בתחושת הקלה לחייך לזוגתך ולתמלל את אירועי הלילה שעבר

כאילו היית ער לחלוטין, הכל באמת קרה ואתם יושבים בגרסה מאוד מוארת מאוד אופקית של ארוחת הערב מדברים על היום שהיה למרות שהדברים שאתה זוכר חסרי כל משמעות ושהדברים ששכחת או לא רצית לומר או חשובים מדי לומר לא נאמרים. ואתם חולקים את זה כך בצורה חיובית וזוגתך האינטלגנטית מפרשת לך את חלומך כמו יוסף והכל בסדר. הפצצה נוטרלה.

//בסוף//

התעוררתי מהחלום הזה לא בוטח בך לעולם. את הלכת עם האיש. הוא הרג אותי (אני חושב).

הייתי יכול  להמשיך לנסוע. הוא היה יכול להישאר לבד בשולי הדרך, תוהה אודות המבנה הפילוסופי של דקירה ואלימות מכיוון שהוא היה נשאר לבצע את הסצינה הזו לגמרי לבד. יוצא, עושה תנועת דקירה עם היד  ועומד שם בשקט של האבק.

חושב על זה. חושב על זה חזק.

זה היה יכול להיות מחזה של איש אחד, מאמר. הוא לא היה אדם אלים יותר, לא רוצחי בחלומי אלא אמן מהרמה הגבוהה ביותר. נערץ סקסי ומפורסם.

אולי הוא היה משיג חוזה לספר. לא בגלל שהוא יכול לכתוב אלא בגלל שהוא גבר אמיתי.

כזה שהורג.

