כמה שירים לאבא׳לה חדש // לכתוב בלילה זה חכם, לא זה לא, לא זה לא

כאילו, מה יש לי להתלונן? מצד אחד, אני כל הזמן אומר לעצמי שאני כזה יצור לילי סופרמגניב יצירתי שכותב בזעם תחת פלורסנט מהבהב בזמן שהעולם ישן, ומצד שני כל לילה אני נוחר עד מקסימום חצות, וזה לפני שנולדה לי הקטנה. אז הנה, לא נותנים לי לישון, צורחים, מחרבנים, משתינים וכל שאר מה ששאר ולקח לי חודש להבין בעצם על איזה אוצר נפלתי. אז, במקום לומר ״סליחה אבל אני לא אכתוב הרבה כי אני אבא עכשיו״ אומר ״תתכוננו להפגזת הפייסבוק/בלוג הנוראית בחייכם״. ועכשיו לקצת מוזיקה:ֿֿ

פלייליסט:

miniworohi111

שם: Woven Hand

מקום: דנוור, שזה באמריקה

אלבום: Refractory Obdurate

שנה: 2014

בכמה מילים: מצחיק איך ששנה מתגלגלת, כי כשהאלבום הזה יצא הייתי בטוח שהוא יהיה מהטובים של השנה, ואז עוד הרבה טובים יצאו ושכחתי ממנו, ועכשיו נזכרתי בו ואני שוב חושב שהוא מהטובים של השנה. דיכאון או כבדות ניק קייבית רק שכאילו דרך הבן של ניק קייב ופיל ספקטור. או משהו כזה. יפהפה.

Nyktalgia11

שם: Nyktalgia

מקום: גרמניה

אלבום: Nyktalgia

שנה: 2004

בכמה מילים: צמד בלאק גרמני שהתקיים לו בעצב ודכדוך למשך 7 שנים קצרות והוציא שני אלבומים בלבד. עד כאן מבטיח. ובכדי להמשיך: הבלאק הכי טוב, הכי עצוב, הכי מרגש, והכי ״יווו איזה תופים״ ששמעתי בהרבה הרבה הרבה הרבה מאוד זמן. פאק איט, המטאל הכי טוב ששמעתי הרבה מאוד זמן, מספיק טוב כדי שאכריח אנשים שלא אוהבים מטאל לשמוע. מושלם.

Long-Distance-Calling-The-Flood-Inside-Cover

שם: Long Distance Calling

מקום: גם מגרמניה, אבל ממקום אחר שם

אלבום: The Flood Inside

שנה: 2013

בכמה מילים: אני בכלל לא בטוח שזה נחשב פרוג, אולי איזו מתיחה קיצונית של פוסטשקרכלשהוא, אבל בכל מקרה זה מרגיש כמו פרוג, ואני שונא פרוג. ולמרות כל הנתונים הללו, אני לא יכול להפסיק לשמוע את האלבום הזה. להקה קצת אחרת בשדה של אותו דבר, סוג של דויד ד׳אור, שאני מניח שזה לא ממש דוגמא טובה, אבל היי הוא שר עם האפיפיור או משהו כזה אז אולי הוא יודע דבר או שניים.

low-long-division1

שם: Low

מקום: מיני מיני מיניסוטה, באמריקה

אלבום: Long Division

שנה: 1995

בכמה מילים: אם תלכו ברחוב ופתאום תראו שלט ״מבצע! רכב ממש אמין ובסדר בחמישים שקל!״ אז תכנסו, נכון? בהנחה שאין הונאות וכו׳. אז ככה זה לאו – כל דבר שהם עושים זה דבר שאתה צריך להכנס אליו (במחשבה שנייה, אולי לכתוב בלילה זה לא רעיון כזה טוב). להקה מושלמת, שירים מושלמים, אווירה מושלמת, וכן, עוד אלבום מושלם. נו טוב.

loathe

שם: Primitive Man

מקום: עוד פעם דנוור?! נו, מה נסגר?

אלבום: סתם יצא סינגל, כנראה יצא EP אחר כך

שנה: 2014

בכמה מילים: למי שלא מכיר, להקה שהיא אתר הריסות של להקה, בניין שנופל על משאית, ולנהג שלום וגם הוא מאוד נהנה מהחווייה בצורה כמעט לא טראומטית לחלוטין. פשוט כוח, אני חושב שסימון וייל שמעה פרימיטיב מאן כשהיא כתבה על כוח. זהו.

יש עוד מוזיקה אבל בטח עדיף שאפסיק עכשיודכדהכד הדכהד.

